______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Aku.Kita.Selamanya.. ( ^_ ^ )

First post harini.. tentang.. aku dan kamu..  

  

took at lata kijang., PERAK..

  
 bahana baru habis baca TUNAS.. aku rindu teramat2.. zaman sekolah.. semua pasal asrama..

form 3:  batin aku jerit NAK PINDAH...........!!!! tapi mak ngan abah xkasi.. habis segala pak ngan mak menakan tanya.. apasal nak pindah...  ni la yang aku susah ni... 
after result pmr..  trs batal nak pindah.. sebab nmpk la masa depan aku kat sekolah ni...

form 4.. SMA lorhh...!! <---- bajet je.. ayat cam takut.. padahal lepak nak mampus.. honeymoon year la org kata.!!      
hurm..  nak kata baik tu xlah.. ada gak nakal. dye.. makanya  di blog ini aku dedahkan segala KENAKALAN TANDUK 1 je..

:start f3  aku langgar je pkai ank tudung hitam ngan kasut kanvas.. akhirnya kasut pvc aku terkubur  ntah ne2 la.. *bahana jarang pakai.. orang  ne ntah kebas..* 

:start f3 kne pakai jarum peniti tapi aku wat skola tu cam  ayah aku nye..  xpenah pakai.. pakai bila di spot check je...  hari2 kne tegur ngan prefect tapi buat do know.. je.. smpai kne tegur ngan ayie.. pun aku xambik port... (ayie.. sorry lorh..!)

:f4.. korang penah men nyorok2 mlm2 tapi  diupgradekn kpd killer game.. kul 12 tgh mlm k ats..??? tu la yg aku wat.. ngan geng 
TNT..<--nama cam nama bomb jee..  

hahahah.. nilah org yg besa main... plus syikin rus... 

:f5.. ni la zmn  yang paling aku syg...  dngan dorm hafsah yg giler2 tahap drug addict.. ngan ade syarfa yang boleh dibuli.. haha -evil laugh-  ISG..  nak2 akhir tthn..  time spm boleh plak langgar praturan.. prep dlm dorm , ngan novel 3-4 buah aku khatam.. sempat plak  bercekau lidah  ngan appa... bila difikirkan balik.. mmang semua dah jadi sweet  lagi manis  drpd berkati2 gula SEBERANG PRAI... :)   

time spm : aku xleh lupa muka lily ngan nina.S .. cam org meroyan hilang ank tiga.. gara2 study chem.. sbb sok paper tu.. smpai mlm b4 tido pun sempat lagi menghafal.. oxidising agent n reducing agent sgala bagai tu 


kesimpulanya..  korang SMAMAIWP.. dengan aku xleh dipisahkan... sebab kat situ aku knl erti hargai n rindu kat kwn2.. mungkin aku xbnyk join camp outside  cam sol or mummy.. but seriously..kwn plkn pun tak srindu macam ni..  so guys.. kalo trserempk ngan aku tegur je... uhibukifillahabdanabada..

sahabat smpai syurga...  Aku.Kita.Selamanya!
       








Labels: