______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


am I deserved that.?

Assalamualaikum..Bismillahirahmanirrahim...

Di keheningan malam ni.. sayup2 je bnyi... tapi tenang sangat...

post ketika embun jantan menitis <---time form3 guna wat karangan trs dpt A.. 

kaang2 aku terfikir apa yang aku dapat xsepatutnya aku dapat.. someone better than me..  preety much deserve .. aku bagi contoh .. upsr aku 4A .. aku rase mcm  SHOCK yang amat... sbb unexpected  result.. pmr 7A 2B..  once again unexpected result...  time nak amik result  abah tanya  camni la ayt die

Abah: ngah<--(aku ank ke-2 harap maklum!!)... agak2 brape A.??
Ngah: entahla bah.. 1 atau 2 kot.. (cuak xyah ckp.. rasa nak penggal kepala tanam terus jerrrr)
Abah: 1 atau 2 ..??? xyah pegi amik result la... malu jerrrrr...
Ngah: ??? *thinkin':ayh aku ni cam nk buang ank jerrr...*

sekali rezeki aku dpt yang terbaik.. yeszerrr.!aku happy.! mloncat2  da mcm spesis makye  
da... kalau org len nmpk konfem die xcaye aku ni pPELAJAR SMAMAIWP.. 
tapi bila aku dgr ade yg study lagi bgs n result ok dri aku.. dpt low.. aku rase cam.. xpatut plak kptsn nih.!! 

SPM.. walaupun keputusan xmmbnggakan mcm NIK NUR MADHIHAH.. tapi aku tetap bangga sebab once again n again unexpected result.. along kata  aku sentiasa wat kejutan.. ne xnye dengan perangai ala2  dak  after spm kahwin terus..*ala2jerr.. inside berwawasan tau.!* skali 5A2B4C.. tapi bila aku dgr pasal sorang ni.. blja hard.. kem blaja sana sini pergi.. every exam result better than aku.. tapi dpt tau spm die  xspatut dgn usaha dye.. aku start terpikir kenapa aku dapat result camni sedangkan aku xseusaha cam daktu.. ataupun  gya org 5A.. ?? yang sentiasa ada dlm mind.. kenapa.kenapa.kenapa.. (ceh! dah mcm lagu kenapa da...)

Suddenly make me think for a while..

Sepatutnya aku bersyukur dngan apa yang aku dpt.. nak di comparekn ngan daktu..  kira Allah uji aku sikit jerr..*sebab sedih gak*  lagi mungkin aku ni cpt  take note every single result yang dtg adalah drpd ALLAH.. so aku ni  kira redha gak ar..  lagipun aku bkn jenis yang suka hidup dlm sedih  n meratapi  nasib ni.. 

dan aku bersyukur aku dikurniakan kawan2 yang supportive.. good-listener.. energetic.. gila2 semua ar.. mungkin sebab kami duk asrma yg merapatkn lagi.. 

kesimpulannya 

ALLAH is the best planner.. DIA tahu yg trbek utk hambanya.. tahu takat ne hamba die thn kne uji.. dan plg penting kita kena REDHA n PASRAH setiap kejadian yg brlaku.. tapi TAKE IT AS NEW LESSON  spya akn dtg kita takkan ulg lagi...


akanku sisip memori semalam selagi langit memayungi bumi

-KASIHKU ABADI-

sahabat until jannah... 

5 Firdaus :)



Labels: