______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Angau I.N.T.O.X.I.C.A.T.E.D .~~

Assalamualaikum.. Bismillahirahmanirrahim...

entry hari ini.. mngenai.. sebuah drama .. yang telah mngANGAUkan aku.. sungguh.. xtipu.!!

hehehehe.. kalau tanya kat org yg addict korea.. confirm dorang kata aku ketinggalan zaman.. 

aku sendiri pun terfikir asal angau intoxicated kat citer ni.?? anyone can answer it.??? walaupun time tgk always mumble .. apsal ha-ni ni stia sesangat2 kat seung -jo yang arrogant tahap gamma ray... (giler hiperbola)!! 
walaupun sakit jiwa aku tgk citer ni.. tapi aku ttp trskn (yelah sebab aku bukan jenis yg sparuh jalan bab2 ni).. 
 sakit jiwa aku mnybbkn aku skip epi.8 sebab da trlampau parah sangat.. 

Finally,
make it a simple conclusion...

Love is just like a poison..<--- to me la.. and at the same time love is make people blind..

aku xboleh jadi kipas-susah-mati (try to interpret. hehehe) cam ha-ni.. sebab aku xnak jadi buta n bodoh kerana CINTA MANUSIA..  cinta itu racun dan penawar..  tapi siapa boleh jamin cinta yang kita hadapi itu adalah penawar..??? xde sapa boleh jamin..  dan aku jamin cinta tu adalah racun untuk aku.. racun tikus yang membunuh DENGAN KEJAM!! so conclusion aku wat dri aku skolah smpai sekarang(akn dtg xtau)  CINTA NI ADALAH SATU PERKARA YANG XPASTI...

Entry ni pasal quote yang terlebih bijak<--adussss.. perasan nye amat.. or angau overbroad nih..?? 
musykil sungguh...

actually bercampur.. 

even keep watching again n again... plus quote yang aku reka.. look like xmatch langsung.. 

apakah maksud ini.??? ntahla.. aku pun xtawu... tgh serabut ni...

okeyh.. back to the normal.. BERTUKAR..!!!

huh.! sebenarnya aku kagum ngan attitude ha-ni  .. never give-up  walaupun that things doesnt  match with herself.. *contoh:die xreti pun main tenis.. tapi kerana seung-jo die join gak club tu..for me sounds stupid.! kenapa kita nak ikut bayang2 org..?? berdiri di  bayang sendri da larr.. agaknya sebab tu pengarah drama ni xamek aku brlakon..  hehehehehe.. 

tapi side yang lain plak.. ha-ni wat sesuatu yang gembirakn die.. wlaupun dikutuk olh org .. tapi die wat pekak jerr..aslkn seung-jo dpn mata.. mungkin ini yang die nak.. slari dgn quote do what you want n enjoy it.!!

Ha-ni  = Ayuni.. sounds.. cam msk jerr.. ni.ni. blkng.. tapi character yg berbeza

walaupun aku bnyk btul mumble pasal character die ni.. n berbeza 359' .. tapi aku tetap kagum ngan die... 

aku ni komen bnyk sgt cam aku ni lalui  je life camni.. padahal .. *hanyaALLAHyangMENGETAHUI*

well..apa2pun.. aku harap n BERDOA  supaya aku xjatuh dalam jerangkap samar CINTA MANUSIA..


P/s: tolonglah kat girls luar sna.. jgnla prcya kat janji manis mulut lelaki ni.. jgn MENGHARAP sampai kita MNGEMIS cinta LELAKI... mahalkan harga diri kita.!! jgnla nk MELUTU,MERAYU, BERGADUH n plg teruk PUTUS sahabat  hanya kerana seorang lelaki*fahamilah. ayt. ini* ... itu semua alasan yang BODOH.. xkonkrit langsung...   engineer pun kne saman *ini adalah analogi*   

dalam dunia ini ada 2 perkara yang berharga n bernilai bagi seorang perempuan 

CINTA
KASIH SAYANG

sebab tu kita kene jaga 2 harta ni utk org yg spatutnya.. more specific *Allah, rasul,parents and family ... and HUSBAND*  

kalau 2 benda ni xterjaga fikirkan la  kita a xde ape2 da... sebab kasih sayang WANITA tinggi nilainya.. lagi tinggi daripada berzillion-zillion EMAS...

lots of love.. KIRAZENT..
sahabat until jannah..!!


Labels: ,