______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Ben-10 the legend transform to ISG

Assalamualaikum.. Bismillahirrahmanirrahim..

olla.!! 1 hari 2 post..??

post  siang yg cerah lagi indah ni.. bout.. sorang kawan aku . Najahtulhayah...<sanah helwah>

jat yang memakai bju oren..
bju biru tu yushhi.!!!
wah,!! jat kau da dewasa.. aku masih mmgng tittle 17.... ko da 18...!! hahaahah..
<ko jgn rase special sngt hnya kerana entry ni utk ko>
**kiddding.!!**
xdelah.. entry ni mmg khas untuk ko aku dan kita.. sebab beberapa tahun ni kita kawan.. korang da mcm bintang2 aku kat hostel yang konon cam penjara tuh.!!!
#yuckss. gelila .. bintang la sangaaaaaat.. ( *_____ * )

da  bnyakkan kita tempuhi sekali.. kau.aku.ben-10..

pertama kali aku kenal korang dengan  nama @em crew..
style gle nme geng korang. kagum woh..! but then rumours dtg.. konon korang tulah nilah.. aku pun dgr je.. pastu xhadam pun.. sebab aku pun bkn jenis yg amik kesah pasal hal orang kan..

tiba2.. BLUES CLUES terbentuk di tandas warden tingkat 3.. 
#xyah persoalkan knape tandas.. sebab aku sndri pun xjumpe jawapan..

@em crew: najah, nina.B , mira , lily..

Blues Clues: aku, yusshi, sol, bed , nina.S

pertambahan lagi sorang... anis athirah... <--- haha.. kita trtnye2  jatuh dri mana la dak ni..

camna kita kenal aku pun xtawu.. mungkin perkaitan kot.. nina.S n bed satu klas ngan nina.B anis pun camtu.. nak2  anis lagi rapat ngan nina.B <sekepala katakan> aku plak.?? ntahla.. asalnye aku tgk je korang2 rapat.. but then lama2.. rapat plak.. sebab aku pun mcm korang.. gilak2 nye orang...

kita sama2 masuk dlm bilik puaka tu... sampai skrang aku xcaye aku masuk bilik disiplin.. hanya kerana STUPID REASON.. time tu jeh.!! yelah sebab dulu aku pegang tittle dak baik kot.. <--masuk bakul sekejap.. pum-pam-pum-pam ngan techer ayu, cg norizah, ustaz kashful, ustaz hafiz cg huda pun ader.. akhirnya.. kite kene penalti.... BERSIHKAN KELAS ..

memang semua orang nmpk ringan denda kitaorang.. tapi hakikatnya di smamaiwp.. mungkin agk memalukan.. <mula2 jer pikir camtu> pastu bila 10 orang redah masuk kelas f1 cam nak bgi pecah kelas.. malu trs  pgi kedai..<bak kata che'>... hahahaha..

tak sangka la aku penah fly.. fly semata2 beli air masak... dua org plak tu... hurm.. aku ngan nina.S berjalan dri  masjid saidina osman tu smpaila ke flat b.t.r tu... bila difikirkan balik camne aku wat keje tu.. ??

korang ngat x.. yang korang pujuk aku bagai nak rak.. kononnye aku nk out dri ben-10... ?? kalau korang xngat aku ngat... n mungkin aku ngat sampai mati... sebab bila tringat aku akn gelak.. YA. ALLAH.! xmatangla sungguh... nak pi nangis sana sini..

pastu kes mira ... konon nak bagi kita benci die.. bagi surat yg mrepek2..

mira.. ngat x kite prnah gaduh hnya kerana ape ntah .. aku xngat.. tapi men bls2 surat.. sungguhla aku rase mcm tgh karang surat cinta jerrr.. padahal untuk kawan perempuan gak.. .. smpai skrang aku simpan surat ko yg ader lukisan katak comel tu... <baguskan aku.?> hahaha..

kita tolong-menolong antra satu sama lain.. bila sorang sahabat kita down kita cuba bantu die bngn.. ayt2 support korang tuh.. walaupun ble di interpret balik agk kasar.. tapi aku hadam gak sebab nilah korang..

korang yang aku knl.. agk kasar n sempoi.. slumber jerr.. makanya aku terbiasa.. setakat gurauan kasar korang.. da xjadi kudis da pun..



amikla sorang sebijik...

tapi bila kita semua naik zmn besar sikit.. kita bina satu impian.. impian yang mungkin pada org lain agk susah untuk dikecapi.. tapi bagi aku.. ini impian K.I.T.A .. jadi confirm xde problem.. sebab kita akn cuba capaikan sama2... aku pegang ngan impian kita nak wujudkan sebuah syarikat bertarafkn pasaran antarabangsa tapi berlandaskn syariat..  nk wujudkan satu bandar megapolitan.. mungkin yang mesra alam..
nama pun da ader.. cuma tinggal perlaksanaan jer lagi...

Islamic Siblings Generation..

dan sekarang,

masing2 bersepah menuntut ilmu.. di serata semenanjung n tak ketinggalan yg akn fly ke timur tgh... kita sama2 blajar .. n gain pngalaman sbanyak mungkin untuk bangunkan impian kita...

walaupun kita jauh beribu batu..<yang ade kat timur tengah tuu> tapi kita tetap di hati.. suka-duka kita lalui.. jadikan pngalaman yang mungkin xkn dibeli ngan emas...

jom.. kita maju jaya sama2.. maju jaya dlm khidupan.. dan bergerak ke jannah.. kita sama2...

berjuta2 kiriman rindu yang menggebu dan sayang di hati... buat sahabat2 sekepala ku..

"i am surrouded by angels and i called them FRIENDS" -Aizabel Parines-

aku setia berada di sisi korang in any condition.. come hell or high water even taufan katrina.. alex, maxwell i will be here as your ear your eye your hand...

together we strive for the happiness and success..

together hand-in-hand kita bergerak ke jannah...

anis... ko xdela plak..
cermin yang da brkurun  ni pun korang nak..!
lily.. yang cun.. bersamanya cikgu wani.. :D





the only one pic yang ade gambar semua orang.. kan..

selamanya kamu - kamu dalam hatiku...

( * KIRAZENT * )
sahabat until jannah...

Labels: ,