______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


kEsengEtan yAng mELampau.~~~

Assalamualaikum.. Bismillahirrahmanirrahim..
whoa.! awalnya bangun... heheheh.. padahal mata tak tutup lagi...

hurm.. pasal 3 idiots... walaupun cerita ni da agk brkurun.. tapi sampai skrg aku xjemu tgk... sebab citer ni  bukak mata aku n maybe ramai org...


comel cerita nih..<-- movie pun comel ke.??  ntahla.. tapi  serius mmg comel pun...
kalau ade nye phrase BFF bonding .. untuk kes ni.. B.F.M bonding.. Best Friend Male bonding..
kawan yang sangat rapat n sanggup berkorban apa sahaja untuk kebaikan kawan..

so,

movie ni betul2 buat aku teringat kat BEN-10 a.k.a ISG corporation.....

berbalik balik pasal post ni... aku kagum ngan thinking movie nih.!

kita sedia maklum.. apa saja yang kita buat hayati n faham.. bukan sembrono jerrr.. tapi berapa ramai yang praktikkan.?? kalau ade yang kater islam pun sarankan.. memang ader tapi brapa banyak yg kuar dr mulut tu kita amalkan..?? cuba fikirkan.. plg dekat la contohnya..

in study.. semua orang brlumba2 blaja bgai nak rak.. semata-mata nak jdi the best.. blaja bagai nak rak smata-mata nak kumpul 11 A+.. tapi cuba kita fikir.. kita btl2 hayati n praktikkan atau tidak..? kalau ada ALHAMDULILLAH.. tapi kalau x. better berubah n try to praktikkan..

dalam hidup ni kita selalu rasa kita la yang paling buruk,teruk,comot, suara sumbang..<aku xrase suara aku sumbang.!>  tapi ada sorang syeikh cakap.. kalau kita berjaya tgk pada org yg lagi ats drpd kita.. tapi kalau kita down.. tgk pada org yg lagi rndh drpd kita...

kenapa.??

supaya kita sentiasa belajar syukur.. everything happens with a reason... brsangka baiklah  dgn ALLAH.. maybe reason tu adalah hidden meaning disebalik semua yang berlaku..

mungkin orang yang kenal aku akan kata aku ni coolio person..<--ceh.. yeke.??

tapi, hakikatnya setiap dugaan yang dtg aku simpan je.. kalau xlarat nak simpan aku spill out  kat someone yang aku comfortable... ayat org lain tuuu..

-ko boleh la..tempuh bende2 ni sebab ko jnis yang pasrah wa redha..
ko ni asyik pasrah je... cam orang xde arh tuju...

cakap la apapun.. tapi org lain xtau inside ni mcm mane.. sgala pak-menakan taufan sume dtg.. kadang2 tu trase cam nak cabut je otak pastu pasang cip.. biarla hidup ni cam robot.. tapi.. mana boleh ni hidup aku xkan la robot nak colourful kan hidup aku kan..??


***
terlampau banyak sangat aku tempuh kat smamaiwp nih.. daripada sorang yang malas nk amik tawu pasal kawan2 ni.. tbe2 jdi trlbh concern plak.. 

well dlu aku kata aku xkn nangis kerana sorang kawan.. sebab bagi aku useless nangis krana manusia.. <except family n rasullullah> who are they  to me hah.?? nak melelh tu  sume bagai.. 

but ..
suddenly..  perception tu brubah 579'...


really want to say infinity thanks so mucho.. to 

willing to be my ear,, even aku nangis blkng langsir..:D
xdilupakan to si kecil yang perasan da matang sangat...

lil' baby naze.. huahuahua..
<sapa suruh berlagak matang ngan aku..>

my dearest supportive friends .. always be my side now.. n maybe forever after...

tambahan.. anis athirah.. walaupun ko skerat jln kat sini tapi aku ttp ngat kat kau..
<bangga ak.??>


wah.. kawan2 F4F.. stand for Form  4 Firdaus.. kelas yang happening .. gilak2.. n meriah..
sama2 tadah2 tlinga kne marah.. sama2 tahan muka bila nama kelas di pabler kan..
sebab kita sepakat.. xsiap homework add math.. pun pakat ramai2.. dok main nyorok2 mlm2 sampai ummu aiman bising..  siap reka board game. hand-made tapi sayang separuh jalan jerrr...
anyway.. korang lar kawan2 kelas aku yang plg sporting...

skema nya gambar.. nak wat camna . ni je yang dpt dirembat...


apa lagi ek..??  mesti ramai org  ngat aku ta'sub sangat zaman hostel..
hakikatnya.. aku rasa sayang sangat ngan dorang.. sebab 5 tahun aku ngan dorang.. da bnyk sngt pahit-manis-masam-kelat yang dilalui...

5 firdaus.. kelas terakhir di smamaiwp...






qissy my twin.. same of D.O.B..
finally.. aku akan setia merindui smamaiwp..

segalanya bermula di sini....

sayang kamu sangat2...                                     ***KIRAZENT***








Labels: ,