______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Reality vs Fantasy..

Assalamualaikum..Bismillahirrahmanirrahim..


Entry hari ini.. aku nak lontarkan (bak kata hlovate!) seberapa banyak krajinanan utk menaip... mengenai.. HLOVATE..

gaya bahasa yang sempoi.. full story yang penuh ngan lesson.. *semua novel die   a new lesson  utk aku* jalan cerita yang masuk akl.. sometimes gya pnulisan die yang nk kita fikirkan ape hidden meaning diseblik 
aytnyerr... <---aku xtawu la kalo aku sorang je perasan. maaf.! (*,*)... 

Schubert Serenade .

mula2 aku dgr tajuk ni.. yg berkejar2 dlm minda yg superb BRILLIANT nih.!<cheeewahh.!> menatang pe ni.?? rupa2nya..  orches. song..   bagi aku  nopen ni besa.. cuma yg wat aku kagum relationship najwa  ngan abg tiri die..  drpd *thumbs down* --> *superb thumbs up* . aku kagum sbb aku nak ade abg yg camtu.. caring ..(jgn slh paham.. abang disini brmksd abg kandung.. tiada kene mngene yg hidup/mati)!

  Aa+Bb

well.. storry ni.. mmg brtepatan ngan ciri2 novel yg aku nak... 
1. of course love story after married..
2. ice cold =iron lady.. addin..<---love her charac. so much..
   
 firstly, thought title this story refer to Addin+Benz..  but actually.. Aman+bahagia cuma A dan a meaning the changes that they made in their life..   and never thought  at the end  they were trying to learn ad-dden    class.. sweet kan.??  couple marriage sama2 blaja tntng  n gain more about islam.. itu yang aku rasa larr.. 
Lagi satu, wlaupun novel ni  story pasal after marriage tapi bab2 sulit suami-isteri  xde pun dinyatakan.. bagi aku novel ni tahap ph7 utk mende2 alah ni..  sebabtu aku SALUTE abbis Hlovate ni.!!!

Scintillate zenith:)
       Tunas

hohoho.~~ okay.. novel ni remind me a lot about hostel.. n sgala knakalan di hostel.. member2 di hostel...
xtawu nak crite camne...  sebab trlampau excited.. huhuhu.. 

okay.. fes  aku rasa GILA KE HAPE ADDIN N THE GENG.. !!!!  pekene mandi air suling..  xmelekit ke.. aku time kat makmal dulu pun tahan je kemelekitan tgn nih..( ni kes mls nk ke tandas ).. pastu boleh plak komplot ngan pnjnyh kelas satu.. MAGS 7.. holoh.holoh.. sweet sungguh..   

after abis bace trs addict nak balik hostel.. rindu ngan teman seperjuagan.. <--guysssss misss  u a lot..


Rooftop Rant

Ni the most fav. novel ..

trisy n jade.. macammana org yg 'zero' brtkr 359'.. aku suka ayt novel nih.. sebab die bnyk wat aku trpk tentang  life org2 yg camni kat luar sna.. yg still mnghrpkn prtolongan..

 "There're times when strangers are like family, and family are like strangers"

ayt ni wat aku rasa appreciate .. life aku xmcm life trisy.. xde sape nk dgr n paham ape yg die rase.. then munculnye jade dri ceruk ne.. yang act like abg trlbh  dkndungkan.. Jade yg kejar impian nak jadi cartoonist.. tapi parents xbagi.. then.. impian tu trsekat2 ..camtula.. aku xtawu nak describe camne.. tapi.. yang aku tabik terlebih spriiiiiiiiiing.. hlovate story org yg brmla dengan zero pasal agama then jdi tonggak utama dlm family utk ubah..  
to live well or live hell,you choose
credit to hlovate..!<3<3<3

Then apa kaitan ngan reality n fantasy.???
setelah otk aku interpret.. adakah wujud  segala bagai drama tv, novel yang aku dah hadam.. n mknn ruji spnjg cti opps..! spnjng duk brsenang lenang..  ..! kadang2 bila aku da prob.. aku  releasekn ngan novel.. sbb aku rase novel tu sume indah2 belaka.. sometimes living in fantasy is better than reality.. wlau hakikatnye reality lagi sweet sbb lagi adventure.. huh.!! so hard to explain .. tapi yang pasti aku rase skrang hidup ni menakutkan.!!!
Lontarkan 
...kalau tidak ia meracun 
kongsikan 
...walau hanya pada awan-awan

Mereka berbicara di atas bumbung 
Episod hidup memang berbeza tapi cerita mereka masih selari!


Allah takkan bebankan hamba-Nya dengan 
apa yang dia tak mampu!


Hidup tak selalunya lawa 
tak selalunya ada pelangi 
kalau nak kata a bed of roses pun, duri-durinya tetap ada 
kadang-kadang... bilamana 'malapetaka' itu datang, 
terasa macam kena gelek ke bumi dek ahli sumo 
rasa macam dah tak mampu bangkit 
rasa macam dah tak mampu hela nafas


Dengarkan HLOVATE berbicara: 
tentang hikayat Rooftop Rant dari puncak Wisma Topaz ini... 
tentang Trisy dan Jade...


tentang bukit yg sayup di depan 
tentang angin yg membawa salam di belakang 
tentang lang sewah yg berlegar melayah di atas 
tentang deretan kenderaan yg bersesak-sesak di bawah


dan mereka terus bercerita... 
sesudah berani meruntuhkan tembok hati dan dinding rasa


mampukah dibeli tangga-tangga untuk mencapai cita-cita?


ini cerita sebuah bicara 
bicara bumbung namanya...








Salam Sayang..

KIRAZENT

sahabat sehingga ke syurga...




Labels: