______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Hot News~~drop here....

Assalamualaikum.. Bismillahirrahmanirrahim...


entry malam <--hampir ke pagi dengan guruh berdentum sana sini... huhu:) nak story pasal pic diatas..

baiklah.. disebabkan sepanjang cuti bersenang lenang aku 2 bulan lebih aku telah di-angau-kan oleh kim hyun jong.. <bagi sesiapa xkenal lihat di atas>.. makanya aku telah mintak lah twin aku..  edit kan pic aku dengan hero korea  ni.. makanya die pun dengan  suka-rela-bangga-berbesar - hati.. tolonglah..

cantikan.?? and aku pun bukannya  addicted  terlebih kari kat korea nih.. tapi ntahla xtau asal la aku tersangkut ngan mamat asing nih...

semuanya kerana THE PERFECTIONIST BAEK SEUNG-JO.... kerana dia la aku tersangkut kat mamat asing nih..<--alahai.. mcm jenayah num 1 di alam semesta je...

lepastu.. sabtu lps aku keluar round2 di bumi ALLAH ni.. more specific TIMES SQUARE..
*okeyh. first time jejak kat tanah T.S* pastu kami #along n aku# pun pusing2..

pusing punya pusing..along bawak aku pergi tempat cn blue dye.. dlm hati aku.. da brbunyi
nak je aku ketuk2 along nih bawak aku tawaf TS.. kalau  dibawak aku tawaf kaabah xpe gak..
tapi aku ikut jelahkan.. sebab haritu kebanyakan nya di taja sepenuhnya oleh ALONG TERCHENTA.. nak kenal ngan die meh sini aku promote  blog dye .. tekan  along buli ayuni

#along.. belanja aku lebih2 sebab promote blog kau..

sambung storyku..

then.. jalan pnye jalan.. guess apa yang aku jumpa.???

ADS. PROMOTING  ape ntah HYUN-JONG PIC.. warggggggghh.!! aku terus cakap kat along..

aku: along nak bawak balik boleh.?
along: agak2 la ko ni pun...
aku:serius.! rase cam nak selit bwh bantal
<walaupun ads tu bsr dan lbh lyk campak bwh katil>
along: yuni kau jangan nak wat malu...

makanya.. aku pun berlalu dengan sedih... 

rupa2nya barulah aku sedar.. teruk gak angau aku.. nampaknya nak kene heal ngan someone yang look alike like perfectionist baek seung-jo.. <haila.. xkan dapek nye...

hurm.. itu sahaja coretan ringkas malam ni.. cuma nak cakap thanks so mucho tu balqis yusra a.k.a qissy my twins.. sudi edit my  meletopp-gedebuk-gedebak-vass gitu.. hahaha... 

salam sayang.. lots of love

KIRAZENT

sahabat until jannah...