______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Dear... my good-listener

Assalamualaikum..
Bismillahirrahmanirrahim...

entry di petang yang agk hot-gedebak-gedebuk ni <--(matahari memancar garang)

all the strength had gone
in you i can be a strong..
when the melodies are gone ..
in you i can hear a song...

i'm dedicated this whitney houston song for my beloved good-listener friend..


duhai sahabat..
tiada lagi setelahmu apatah lagi sebelummu..

saban hari aku mngukir namamu dalam kotak fikiran.. lalu ku terjemahkan atas sekeping kertas..
dan,
aku tersenyum setiap kali melihat namamu..

tika itulah..
aku rewind pita rakaman memori kita..

saat aku duka...
kau di sisiku ..
tak jemu lontarkn nasihat..

saat aku berprasangka..
kau cuba neutralkan apa yang aku rasa..

duhai sahabat..

lots of love..
sahabat until jannah.!

KIRAZENT





Angin…kau nyanyikan lagu…
Untuk permataku…tenang selalu…
Bayu…sampaikan berita…
Daku kini ceria…aman dan bahgia…
Selimutkan rinduku bersama malammu…


Hadirlah…kau dalam mimpiku…
Agar kau selalu…ada disisiku…
Rindu belaian kasihmu…Rindu senyumanmu…
Penawar lukaku…
Dengarkan laguku…hadiah untukmu…
Jasa dan baktimu ku kenang selamanya…







Labels: ,