______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


after 6 bulan menyepi....



Assalamualaikum..
Bismillahirrahmanirrahim..



dah lame.. xupdate blog...  phewwwwwww..!! pergh.. tebalnye lerrr habuk kat sini.. bulu kaki bigfoot pun kalah..!!

  back-up-song ...*krek..krek..krekk.. cengkerik  rapping song* :B

okeyh.! 6 bulan aku menyepi sebab STUDY..!!! *bkn ke abroad sna tuh* masih dlm Malaysia.. 
GUESS..??  
tik

tok

tik

tok

tik

tok


                                             SELANGOR!!!


hot topic today.. about changes.. to change and to make changes...

untuk berubah ke arah kebaikan sangat digalakkan.. tapi kalau xde support mcm mana nak survive..? some outsiders kat luar tu mungkin akn ckp.. 
'eleh .. nak brubah .. brubah je larr wat pe nk heran perception org len.??' 

hello.. mr..... nak berubah kene ade support at least as ENCOURAGEMENT from surrounding.. 
itu pun tarak tau ka.!!!! *sorry, lil' bit emo.!*

just like in kondisi aku beberapa bulan lps... rasa mcm beban tu makin hempap dan hempap dan hempap...

well xsemua org boleh adapt semua situasi dgn senang..  same goes with me.. sep2.!  
imagine kita masih dlm situasi cuba-terima-atau-tidak.. and suddenly someone had came to you and advised in improper way.. susahkn nk terima..???

akalku yang superb brilliant ni <--cheewah.! jenuh mencerna ketidakpatutan  bengkek aku kat that person..
tapi xboleh.. sebab aku dah penat untuk mencerna reason yg wajar... 

suddenly aku terfikir.. hlovate words...

to make changes it's not easy
never turn back..

yes.. aku dah jumpe jwpn.. !! susah untuk brubah sesuatu yang da sebati.. and.. some people said 
it is natural born la..memang xleh la nk lyp....

hello. mr . AGAIN.!! even natural born pun kalau dah kata salah n haram still haram n salah.. mne boleh ubah2 hanya kerana awk si mr. yg natural born tuuu..  

actually.. kalau semulajadi pun kita boleh kawal... slowly make changes... 

for my case... sejujurnya it takes time utk aku adapt semua perkara baru.. until now aku sndri xleh nk confirm aku dah serasi ngan situasi baru ni..


sounds like mualaf bru msk Islam n bru blajar solat,hafal doa2 tu..

for others maybe you guys fikir  random things ... always happen .. bla..bla..bla.. yadaa..yada..
tapi bagi aku berat..

sebab is to change and to make changes adlh selari...

sekalipun kita berubah .. secara xlangsung kita wat perubahan ..

but to make people realise..  perubahan yg bernilai adlh bila kita takkan patah balik...
ingt senang ker nk wat perubahan..
after terkena kat bulu mata sendri bru terasa..!

bru aku sdr ayt hlovate tuu.. sebab aku xnak REBEL dah.. nak jadi org baik2 .. yang patuh praturan skolah .. yang xbngkng tu xbngkng ni.. smpai aku sndri kne tahan perasaan nk rebel tu.. pe ngat sng kerrr...??? 


so guys... read this ..one of my favourite blog

satu perubahan. sampai aku sndri terasa nk kongsi...!!


###note:
this post mngenai experience sndri.. maaf kalau ade yg trase .. kalau still trase come n see me face-to-face la.. selesaikn cra baik..  xpe aku xmkn org plus aku baik orgnyerr... *wink2*


sekian.. salam penghijarahan.. "awal muaharam"

there is always room for improvement
before
you reach perfection....






KIRAZENT.. :B