______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Eiii.. awak dah tua.~~

Assalamualaikum.. Bismillahirrahmanirrahim..

Entry hari ini.. khas untuk adik kecik <xdela adik mane ponn..!!> kita..



NUR HUSNINA BOKHARI...

saenggil chukka hammida..
sanah helwah
happy birthday
selamat hari lahir..

#ini je bahasa yang aku tau.. nak bhasa cina ko pegi tanya fuzah....

sempena birthday kau, aku hadiahkan wish card <wish card la sngt..!!!>


aku harap ni boleh jadi salah satu sumber inspirasi kau sepanjang kau kat mesir tu... 
aku pilih ni sebab ni semua tentang diri kau apa yang aku nampak.!
Belajar rajin2 .. balik Malaysia bawak tittle doktor boleh tolong orang2 kat sini...

#cheesy sgtkan ayt aku.. gaya mcm aku ni mak kau ... 

selamanya kawan.. jangan lupakan aku tau.. walaupun aku tetibe lost contact jangan lupakan aku... 
kalau aku berubah tarik aku ke jalan yang betul balik... 
jangan pernah penat untuk bawak aku ke jalan yang benar..
aku akan buat benda yg sama kat kau .... 
sama2 pulun nk berjaya..
sama2 straight to jannah.!!

@aku sayang kau.. ben-10 .. dan smamaiwp...










Lots of love
KIRAZENT

Labels: