______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


This is me........



Assalamualaikum, Bismillahirrahmanirrahim..
Salam ketemu kembali..

malam ni terasa nak update blog tapi tak tau nak citer ape..

hurm..
hurm..
hurm..
hurm..

TING.!<lampu menyala>
pernah rasa tension.?
stress.?
smpai rasa nak benam kepala dalam laut merah.?
tikam diri berkali-kali.? <aishh.. bunuh diri haramla..>

pernah.???

tipu yang teramatla besar kalau xpernah.. 

aku tulis sbb aku pernah rasa.. satu hari tu aku rasa macam nak lari daripada semua benda.. rasa nak hidup sorang2.. in lonely planet... < wujud ke.?>
itulah masalahnya.. sebab xdak la aku berangan...

so.. aku release tension  dengan aku wat puisi,, 

kalau nak ikutkan da brkrt da  bakat ini.. since diari form 3 aku kne rampas.. 
almaklumla dalam tu ada satu puisi yg lagi brhrga ..
sbb ditujukan khas buat someone yang aku xpernah ckp ...
kira mcm puisi sweet la.. 

and suddenly dlm kls time syariah.. aku terjemahkan tension aku dlm kertas,,,

dan aku rasa puisi ni sngt sweet... and serius aku release bile baca.. 

tajuknya..    DAN IZINKAN KU BERMIMPI SEKETIKA...

puisi ni  tertinggal kat sekolah.. nanti ade masa aku masukkan... 

if someone said aku ni romantis.. aku iyakan.. but hello.. jgn ingat aku 24 hours romantis .. kalau da dtg taufan katrina.. rumah banglo 40 juta pun runtuh...hehehehe...

#in mood rindu ben10... selepas baru abis sembang panjang ngan jat.. chat ngan nina.B.. 

Lots of love
KIRAZENT

Labels: