______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Love Sick



Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..



Entry yg lama tentang emosi yg tunggang langgang...

now,
haissshhh..
bak kata jat..
ayuni dah matang.. (poyo sungguh.!) 

Tapi bila difikirkan balik.. mungkin jugak..

1st time org jentik emosi.. 
hah.! amik kau tunggang langgang aku..

now, 2nd time.. dah mcm org gila..

LOVE SICK.?

aku adalah orang yang takut untuk tanggung kesannya..
makanya, 
aku dah pasang defences siap2..

tapi malangnya kali ni..
aku rebah.. 

Diuji dengan sangat hebat sampai aku boleh buat kerja gila..
(Ini.Serius.)

Sakit. Pedih. Perit

hanya aku yang rasa..

Ermm.. REJECTED?

Nope.. tak pernah confess apa2..

tapi ntahla..

C.O.M.P.L.I.C.A.T.E.D

Konklusinya, this feeling got nothing to do..
xmnjamin apa2..
kerana rasa ini adalah suatu benda yang tidak pasti..

It's about

W.I.N or L.O.S.E

dan aku, xsanggup terima pahitnya rasa kalah itu...
makanya, aku mengundurkan diri

Dan, 
aku sedang belajar untuk berhenti mengharap pada sesuatu yang tak pasti ini..



Still learn to heal it...


still appreciate that bitter-sweet memory..


make my life to the fullest...

Lots of love
Kirazent

Labels: