______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Review: Cinta Dari Syurga


Bismillahirrahmanirrahim..

Assalammualaikum..

Hari ni review tentang satu cerita yang baru tengok beberapa minit lepas 
*before tgk*
Sweet
wow, ade  Azlee Khairi <-- pengaruh LYMA

*after tgk* 

Pedih jantung aku.!
Mulut ni laju je mngutuk laki dia..!
then, too many question came up in my mind...



Kenapa manusia sanggup berkorban?? Sedangkan dia tau.. pengorbanan tu bakal menyakitkan hati dia...
Maybe, org akn ckp  *xkena hidung mancung kau tu lagi.. 
Sebab xkena lah aku bertanya dan sering bertanya..

Surrounding aku bnyk sgt manusia berkorban perasaan  demi manusia jugak.. hairan sungguh.!!
Sedangkan pengorbanan itu tengah sakitkan kau.. 
marah2, nangis2, maki2 *erkkk, certain people la


kalau dah buat pengorbanan.. jangan nak mengungkit... 
BERANI BUAT, BERANI TANGGUNG.!
*ni xde kne mgena ngan review crita ini

ambik contoh cerita kat atas..

Salute habis kat Damia<Fauziah Ghous> sanggup pinangkan awex pertama laki dia.. Hanan<Anzalna>. Mana xnya dah laki angaukan pempuan tu sampai usha Fb awex lama xprasan bini ade.. bukan skali bnyk kli gak<--- citt, kantoi ngan bini dia 2 kali je.. bajet bnyk sgt larr...

Oh,! by the way laki dia Zarul<Azlee Khairi>..

sambung story..

Punyalah baik Damia pinangkan Hanan last2 dia abaikan,
Sabar je Damia.. 
Giliran bermalam pun xpatuh mana.. 
nak tawu lagi babak2 yg bikin aku pedih.? 
ha.! tgklah sndri..

Cerita ni buatkan aku terfikir betapa complicatednya berhubungan ni especially relationship laki ngan pempuan..
Kerana yg kau sayang, sanggup korbankan apa sahaja..
termasuklah perasaan sendiri..

Ayt Damia,
"kebahagian suami saya adalah kebahagian saya,
saya xmampu untuk bahagiakan dia"

Akui, ayt cliche..
tapi xtaula knapa sentap sgt..
mungkin Fauziah Ghous innocent sgt dlm ni kottt..!

Lagi satu, biasanya cerita2 perempuan teraniaya ni..
xsah kalau aku xkutuk pempuan tu..
tapi cerita ni mmg xsanggup nk kutuk..
again, watak Damia terlampau innocent..

Back to the reality, I never know one day what will happen to me..
Aku akn jadi camni ke? atau sebaliknya...
Aku takut dgn cra aku tempuhi sakit n pedih tu..
kut2 la.. aku buat kerja tut..tut..
aiseh.!!.. xpasal2 terkorban jiwa raga...

Mesti tertanya-tanya soalan apa yg byk sgt tu kan.?? 
Maafla, banyak sgt sampai terlupa.. tapi yg sikit2 tu ade je kat ats2 ni..


Hakikatnya,
aku masih xfaham pengorbanan sepenuhnya...

Lots of Love
Kirazent








Labels: