______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


bantu aku..






Aku menggelabah lagi
masih pada soal yang sama
tapi kini reaksinya berbeza.

kalau dulu 
mungkin sedingin habis layanannya
kaku dalam hubungan
tapi kini
aku cuba untuk menjadi mesra
bukan untuk diterima
tapi belajar untuk menghadapinya

kerana itu
aku menggelabah
ragu-ragu reaksi sendiri
benar atau ...

aku buntu.

*******

Najah kata keputusan di tangan aku. Aku tentukan. 
Najah kata soal ni sakit, aku mesti tak mampu tanggung. Aku sedar.
Najah kata jangan sekali berani-berani mencuba, keluar sebelum terlambat. Aku buntu.

Apa yang Najah  kata semua benar belaka. Tapi diri sendiri ni yang degil atau takdir?



Labels: