______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Angau-bangau



Malamni rintihan hati 
yang rindu dan angaukan Infinite

Mula2 sembang dengan tuti (bukan nama sebenar)  
budaktu shoot aku dengan kritikan kpop 
and I was like ... 
what the hell is going on??
Dahla first time sembang 
boleh shoot aku dgn soalan maut gitu
Tapi aku steady je as long as tak kutuk Infinite

Sekali keluar soalan yang dia mintak aku pancung dia
Ada ke patut dia mengutuk Infinite kata plastik lah, rupa je lebih 
Ini bikin aku nak bawak kapak, parang, 
Jangan dituduh yang tak berasas tentang Infinite dpn aku
mmg orangtu mintak kena pancung.

**Ini kes awal first sem haritu*

Aku bukan kpoppers yang obses gila
macam kes budak ayuni lagi satu tu
sampai nak tukar citizenship 
aku still waras 
its just jgn kluarkan informasi yang kau sendiri tak tau datang dari mana
Nak nak kau bertemu dengan aku yang memang aku korek dalam2 pasal Infinite ni

Infinite dunia kedua aku
dunia yang aku boleh  lari dari realiti yang pahit ni
kalau orang nak hentam
silakan!

you are not even in my shoe so im pretty sure you will never understand my world

kau sendiri tak tau macam mana aku bila hidup aku macam hell 

so dunia Infinite je tempat aku lari.

Orang tak amik kisah pasal kpop ni yang kebanyakannya mengutuk
sebab korang tak paham satu apa
thats why u guys kene ambik subjek antropologi and sosiologi untuk judge orang
berdasarkan kaca mata diorang bukan kaca mata kau

aku minat diorang bukan sekadar rupa
everything about Infinite aku minat
hensem?
diorang tipikal lelaki korea *kebanyakannya* 
tapi setiap orang ada kisah masing2 
satu yang bagus artis korea ni
sanggup korbankan apa yang diorang dah ada demi capai impian
Dare to dream, Dare to achieve la
Hoya drop-out highschool smata-mata sbb nak audition
carik la kat internet kebanyakan artis mesti ada kisah masing-masing
sebab jalan nak jadi artis korea bukan senang
dan aku admire semangat diorang

Dah berhari-hari mintak kat orang nak spirit bagai
Now dah jumpa...
INFINITE :)

Moga makbulkan impian nak jumpa face-to-face

*pernah sembang ngan along, 5 tahun akan datang agak2 kita minat lagi tak Infinite? haha aku sendiri takda jawapan

yang angaukan Infinite selalu 
ayuni:)