______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


yang merintih dan merana


Bismillahirrahmanirrahim

Hari ini hati menangis lagi
entah kali keberapa pun aku tak tau

Sakit datang lagi
merana yang teramat

Terpaksa pendam
kalau dibongkar mungkin aku malu sendiri

Aku benci rasa yang datang
tak berjemput, menyusup masuk
dah dihalau
tak reti-reti nak pulang

Sekarang,
aku sebagai tuan badan yang merana.

******

Sepatutnya aku dengar cakap Najah tapi aku degil.
Orang yang degil memang akan terima balasan.
Nah! Sekarang aku terima.

Aku rindu dunia yang aku dulu.
Tak kisahkan orang
Tak kisahkan hati
Hanya dengan dunia yang aku cipta.

Aku rindu aku yang dulu
Bebas bawa diri
Bebas berperwatakan sebagai 'aku'.

Sekarang aku rasa sempit sangat
Memang realiti ni pahit, takda jaminan dan selalu buat aku tertanya-tanya
Dan aku benci situasi ni.

Sekarang aku berundur sebentar.
Cuba untuk cipta dunia aku yang dulu
Walau susah, aku cuba
sebab aku tak sanggup nak tempuh realiti.

******

Aku rasa aku dah letak harapan yang tinggi
aku rasa aku dah jatuh tersungkur
maka aku ambik keputusan untuk berundur
sebab hakikatnya
aku tak sanggup nak tanggung risiko
aku tak nak salahkan sesiapa
biarla perit aku tanggung
asalkan aku tak tempuh risiko tu

aku bukannya baik sangat
tapi aku menjaga kepentingan diri aku
aku tak nak rasa sakit yang aku paling takut 
terkena jugak kat aku
makanya aku berundur demi diri aku jugak.

Selamat malam dunia
Semoga bahagia dan berjaya esoknya wahai .... 

yang merintih dan merana, Ayuni:)