______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Let's not fall in love



Bismillahirrahmanirrahim

Memang tengah malam time remang gini sedap menaip
Layan jiwa sambil  fefeling air mata mengalir
tapi sayang aku tak berangan ada putera lapkan air mata 
wakakaka..

*****
Tak tahu kenapa lately ni sentap banyak sangat
sentap satu hal, sensitip pun iyee
Apa yang ada depan mata
yang dengar di telinga
hatta 
sebaris ayat yang dibaca

Rasa macam semuanya berkait 
sampai rasa sentap dan sensitip bergabung

****

Baru sedar 
selama ni aku hidup dalam ketakutan
hari esok mula dengan perasan takut

setiap kali bangun bagi
mesti cari kucing dulu
takut hilang.

setiap hari fikir 
siapa yang aku akan jumpa 
takut orang tu rosakkan mood haritu.

Hidup aku ni penuh dengan ketakutan.

dan terbaru,

aku takut untuk jatuh cinta.

sebab sekali kita hilang 'benda' yang kita sayang
kita rasa clueless untuk hidup
walau hakikatnya kita tak patut rasa macamtu.

aku usap cheetam 
dan aku rasa aku takut sangat kalau dia mati.

dan
sebabtu aku tak sanggup nak sayang 
apa pun sungguh-sungguh

cukup dengan hilang riri
 aku serik.

dan 

aku selalu tanya 
mengelak ni cara yang betul ke?

**background music- Let's not fall in love- Bigbang 

Selamat malam dunia ketakutan.