______Super.Awesome!________
Si.Budak.Sweet

Navigation : touch my L.O.V.E



Diaries Me Linkies Stuff

hello stalker *hehehe* ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: cik kiah *wut-wut*
Others:   


Ayuna


Bismillahirrahmanirrahim.

Semalam adalah pengakhiran seorang Ayuni yang ntah apa-apa. kikiki
Jat is always the best person to spill out. <3

Satu ayat Jat yang  buat terfikir balik. 
'sampai bila nak lari daripada tempuh benda2 camni, Face it dengan berani.'

Dan aku ambil keputusan yang gila dan berani.
 Kalau sakit, biar sakit sekarang. Biar ayuni yang ni serik dan ambil pengajaran

Dan sekarang,
aku sedang kumpul balik kekuatan untuk bangkit. chewahhh! 

Kekuatan yang aku nak daripada aku sendiri. 
Sebab,
Bila aku jatuh lagi, aku tau macam mana nak bangkit. 
Aku nak jadi Independent. :p

Karakter ndependent adalah karakter impian aku. Jadi, go for it. 

Dan, satu benda yang aku sentiasa terfikir kalau jatuh macamni.
Korang pun kena fikir jugak.. sebab kekuatan ini yang paling kedua utama lepas diri sendiri.
Support system gituu. hehe!

Kita ada Mak dan ayah yang sentiasa caring dan bising pasal kita.
Kawan-kawan yang sentiasa support  walau kadang2 dua2 gila. hahaha
  
Semalam, bebudak group-sentiasa-berubah-nama cuba gembirakan aku.
sebelum ni asyik nganjing je. especially si patin tu. huh!
Tapi, semalam semua bersatu hati gembirakan aku.

Nak tau tak ayat depa yang tak boleh blah?

'Ayuni ada masalah hati. Dulu hati sado tu yang relek je. Sekarang dah berubah jadi perempuan sikit. tu hati lembut jee'

and I was like -_________-

Sempat lagi bebudak ni nganjing akuu.. heh!

Nampak sangat sekarang dah berubah. waaaa!

hurm.. kita buat perubahan baru nakk?

Praktikkan Lone Ranger balik. Slow-slow kita redah apa je yang halang. hurm.. :)

Kita plan eh apa yang patut kita buat untuk gembirakan Ayuni ni.

Yeay! Ayuni banyak support. Lepas ni takmau sedih dan berduka lara okeh. 

Cerita je dalam diari. Biar jadi kenangan. 

Bila selak balik nak baca mesti senyum sorang2. 

Ok. Tutup buku. yang dia pun dah masuk dalam list. weee~~~
******


Ibarat mati hidup kembali. Hari ini adalah permulaan baru. Azam yang baru.

Dont let them win. 



Salam  maal hijrah.
Ayuna:) <--- nama pun berubah.